پست وبلاگ

درآمد و مزایای شغلی در هوانوردی Aviation Income and Benefits

شغل‌های هوانوردی در همه طیف‌های آن درآمدی بهتر نسبت به دیگر صنایع داشته و مزایای آن نیز بسیار قابل توجه میباشد. باتوجه به ارزشمندی نیروی کار در کل این صنعت، مخصوصا در ایرلاین‌های خارجی، این شرکتها همیشه سعی می‌کنند تا حقوق رقابتی (Competitive Pay) برای کارکنان خود پرداخت کنند تا بتوانند کارکنان خوب خود را حفظ کرده و با مزایای عالی و مثال زدنی آنها را به شرکت و برند وفادار (Brand Loyalty) نگه دارند.

در این صنعت چند نکته‌ بسیار جالب و حائز اهمیت است. هر چه جلوتر می‌روید و سابقه‌تان افزایش می‌یابد (Seniority)، کارتان سبک‌تر شده، قابلیت‌های انتخاب و انعطاف شغلی برایتان بیشتر شده و در عین حال حقوق‌تان هم افزایش ‌می‌یابد. بعنوان مثال یک کاپیتان با ۶ سال سابقه در یک ایرلاین بین المللی مثل ایرکانادا (Air Canada)، سالانه ۲۸۶.۰۰۰ دلار درآمد خواهد داشت. برای جدول کامل و اطلاعات بیشتر میتوانید به جدول ذیل مراجعه کنید. (این اطلاعات مربوط به ماه می سال ۲۰۲۱ است).

بدیهی است که درآمدهای خوب ایرلاین‌های خارجی بر اساس مهارت و توانایی افراد می‌باشد. برای این موضوع، باید در یک موسسه و مرکز بین‌المللی معتبر و خارجی آموزش ببینید تا بتوانید به راحتی به این ایرلاین‌ها وارد شوید. این موسسات نه تنها آموزش‌های به روز و سطح بالای بین المللی را به شما ارائه می‌کنند، بلکه کارآموزی‌های موثری را در شرکتهای سطح بالا برای شما فراهم می‌کنند تا در طی همین کارآموزی‌ها حال و هوای صنعت، شرکتهای معتبر و محیط کاری را درک کرده و با آن آشنا شده و در عین حال لینک‌های خوبی با آنها برقرار کنید. که این هم، به معنی استخدام اتوماتیک شما در آن شرکتها می‌باشد.

نکته‌ی جالب‌تر این است که در طی سالهای اخیر و با توجه به کمبود فاحش نیروی کار مجرب، ایرلاین‌ها با موسسات معتبر در ارتباط هستند و کارکنان مورد نظر خود را از دوران آموزش برای ایرلاین استخدام می‌نمایند. این موضوع، باز هم بر اهمیت آموزش در یک موسسه معتبر می‌افزاید.

از مزایای جذاب ایرلاین‌ها برای کارکنان خود می‌توان به بیمه‌های کامل درمانی (Health Insurance) برای فرد و خانواده اشاره کرد که امروزه در کمتر صنعتی در دنیا می‌توان یافت، برنامه‌های کارآمد و موثر بازنشستگی برای کارکنان، سفرهای رایگان هوایی برای فرد و خانواده، تخفیفات ویژه در مراکز خرید و تفریحی از دیگر مزایایی است که صنعت هوانوردی را بسیار جذاب می‌کند.

این حرفه و صنعت مشتاقان بسیاری را سالانه به خود جذب می‌کند، و مراکز معتبر ظرفیت‌های محدودی را برای پذیرش افراد دارند، بنابراین اگر خواهان ورود به دنیای هوانوردی و ساختن یک آینده‌ی موفق در این حرفه‌ها هستید، با شرکت M.T.M، تماس بگیرید. موفقیت در یک قدمی شماست.

فوتر سایت

باز کردن چت
پشتیبانی 24 ساعته
سلام
چگونه میتوانم کمک کنم؟