پست وبلاگ

هوانوردی Aviation

صنعت هوانوردی یکی از اجزاء مهم اقتصاد دنیا است. این صنعت هیجان انگیز و جذاب در حال رشد، توسعه و سودآوری جالبی است. این رشد شگفت‌انگیز باعث ایجاد فرصتهای بسیار جذابی در عرصه شغلی شده است. در این حرفه رضایت شغلی و مزایای عالی و بی‌نظیری برای کارکنان وجود دارد که این صنعت را برای خیلی از افراد تبدیل به یک هدف کرده و با اشتیاق فراوانی وارد این حرفه می‌شوند.

در طی دهه‌های گذشته صنعت هوانوردی نشان داده که یکی از صنایع جدی و اساسی در اقتصاد جهانی است و تحت هر شرایطی به رشد و توسعه خود ادامه خواهد داد. گسترش تجارت جهانی، ارتباطات بین‌المللی، مناسبات و روابط کاری جهانی بیش از پیش باعث شده که حجم رفت و آمدهای هوایی افزایش یابد و نیاز به آنها به صورت روزافزون ملموس‌تر شود. هوانوردی پس از رکودهای دوران اوج پاندمی کرونا به رشد و اوج‌گیری خود برگشته و دارد به بهترین وضعیت خود می‌رسد.

بر طبق گزارشات شرکت بوئینگ (Boeing)، رشد و توسعه بسیار جذابی در صنعت هوانوردی در جریان است. تا بیست (۲۰) سال آینده ناوگان هوایی به بیش از دو برابر رشد خواهد کرد، یعنی تعداد هواپیماها از ۲۱.۰۰۰ فروند به بیش از ۴۴.۰۰۰ فروند افزایش خواهد یافت که حدود ۹۰% این هواپیماها مدل های جدید خواهند بود. تمامی این رشدها به معنی نیاز روزافزون به نیروی کار ماهر در این صنعت است. در چند سال آینده بیشتر از دومیلیون و دویست هزار (۲.۲۰۰.۰۰۰) شغل جدید در هوانوردی مورد نیاز خواهد بود که به معنی ایجاد یک فرصت کاری بسیار جالب می‌باشد. هم اکنون نیز، نیاز بالایی به نیروی کار در شرکتها و ایرلاین‌های مختلف خارجی حس می‌شود. در آبان ماه سال ۱۴۰۰، تنها شرکت امریکن ایرلاین بعلت کمبود خلبان، مهماندار و کادر پرواز، مجبور شد در یک روز تعداد ۳۵۰ پرواز خود را لغو نماید. در نتیجه، الان بهترین زمان برای ورود به شغل‌های هوانوردی می‌باشد.

رضایت شغلی در صنعت هوانوردی بالا بوده و مزایای شغلی بسیار جذابی به کارکنان ارائه می‌شود. شرکت‌های مختلف هواپیمایی حقوق و مزایای رقابتی به کارکنان خود در همه ردیف‌ها پرداخت می‌کنند تا ضمن حفظ نیروی کار خود، در دراز مدت رضایت آنها را هم جلب کنند. این مزایا عباتند از پکیج‌های بیمه درمانی کامل برای افراد و خانواده آنها، برنامه‌های خوب بازنشستگی، سفرهای هوایی رایگان برای کارکنان و خانواده های آنها و بسیاری آیتم های جذاب دیگر. با توجه به نیازهای نیروی انسانی در این صنعت ایرلاین‌ها تلاش مضاعفی برای جذب و نگهداری شایسته افراد و کارکنان خود می‌نمایند.

شغل‌های هوانوردی دارای پرستیژ، جذابیت و هیجان بالایی هستند. باتوجه به تحلیل های مختلف، اکنون بهترین زمان برای ورود به این صنعت می‌باشد. نیاز بالا به نیروی کار، امنیت شغلی بالا، رضایت از شغل، حقوق و مزایای عالی و بسیاری از مشخصه های فوق العاده دیگر باعث می‌شود که اقبال عمومی به این صنعت و شغل‌های آن زیاد بوده و افراد بسیاری مشتاق ورود به این حرفه باشند. اگر علاقمند به این شغل باشید، باید در نظر داشته باشید که فرصت و ظرفیتهای محدودی در موسسات بین المللی برای پذیرش وجود دارد، لذا باید سریع اقدام کنید.

شرکت M.T.M فرصتهای آموزش و کار را در موسسات معتبر خارجی فراهم نموده است. همین الان تماس بگیرید و به سوی آینده‌ای درخشان قدم بردارید.

 

فوتر سایت

باز کردن چت
پشتیبانی 24 ساعته
سلام
چگونه میتوانم کمک کنم؟